Canada Comfy Chair... geniet van het buitenleven!
Voor vragen of meer informatie bel +31 (0)6-51 92 09 65 |

Klantenservice

Read in English



Op deze pagina vertellen wij u graag meer over onze koopvoorwaarden. Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Bel of mail ons gerust via het contactformulier. We nemen binnen één werkdag contact met u op.

10 jaar garantie

Comfy Chair geeft 10 jaar garantie op alle producten met betrekking tot breuk. Is de levering incompleet of beschadigd? Onze excuses hiervoor! We lossen dit uiteraard graag voor je op. Neem contact op met onze Klantenservice, dan sturen we het ontbrekende of te vervangen onderdeel met prioriteit naar je op. Bij beschadigingen ontvangen we graag foto’s per e-mail van de beschadigde onderdelen.

Schade als gevolg van normale slijtage, opzet of nonchalance, stoten, krassen e.d. behoren niet tot de garantie.
Veilig bestellen

Het online bestellen van producten bij Canada Comfy Chair is eenvoudig, snel en veilig. Je kunt veilig en betrouwbaar je aankopen doen via www.comfychair.nl.

Canada Comfy Chair maakt gebruik van een beveiligde webwinkelomgeving. De URL in de adresbalk ziet er als volgt uit: “https://www.comfychair.nl”.

"https://" geeft aan dat het een beveiligde verbinding is.
Betalingsmogelijkheden

Levering aan huis:
Vooraf via één van de beschikbare betaalmogelijkheden*

Bestelling via de webwinkel:
iDeal
Paypal
Mastercard
VISA
Maestro
Bancontact
Sofort Banking
Belfius Direct Net
KBC/CBC

Bezoek aan showtuin:
Cash (contant)
Achteraf overboeken middels factuur

Afhalen in magazijn:
Achteraf overboeken middels factuur
Bestelling bezorgen & levertijden

Wij verzenden je bestelling binnen drie werkdagen met DPD Pakketdienst.

Van DPD ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Zodra je bestelling in behandeling is genomen door DPD kun je de status volgen met deze code. Normaal gesproken bezorgt DPD de bestelling binnen 24 uur nadat het pakket bij ons is opgehaald. Middels een tijdsindicatie weet je wanneer je op het bezorgadres aanwezig dient te zijn.

Als je niet op het bezorgadres bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een DPD-locatie. Middels een kaartje met een 'niet-thuiscode' zie je via Track & Trace waar je het pakket kunt ophalen. Op een DPD-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar Canada Comfy Chair.
Bestelling afhalen

Het is mogelijk om - op afspraak - zelf je producten af te halen, nadat je een bestelling hebt geplaatst. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze Klantenservice, dan zorgen wij dat je producten voor je klaar staan.

Bij het afhaalmagazijn in Barneveld kun je je melden bij de balie. Vergeet niet de orderbevestiging mee te nemen. De bestelling kun je indien nodig nog voldoen middels de meegeleverde factuur.
Verzendkosten

Bestellingen in Nederland worden gratis bezorgd.*

Levering in andere landen:
Wij leveren onze producten ook buiten Nederland. Wij rekenen hiervoor een vast tarief van € 25,- per bestelling.

*Bestellingen worden verzonden als bouwpakket. Het is mogelijk om de producten door ons te laten monteren. Voor gemonteerde producten gelden andere verzendkosten, die we in overleg met je afstemmen.
Retourneren

Na ontvangst van de Comfy Chair meubelen krijg je 30 dagen bedenktijd. Pak de producten voorzichtig uit en inspecteer ze direct na ontvangst. Is het toch niet wat je ervan had verwacht? Dan kan je de producten retourneren. Dat werkt als volgt:

1. Verpak de producten, ongemonteerd, in de originele verpakking.
2. Neem contact op met onze Klantenservice, zodat we het retourproces kunnen starten. We stemmen met je af hoe de producten het handigst kunnen worden teruggestuurd.
3. Nadat wij de producten in goede orde hebben ontvangen, maken we het aankoopbedrag naar je over.

Voorwaarden van retourneren

- Je kunt alleen ongemonteerde producten retourneren, tenzij je de producten door ons hebt laten monteren. In dat geval vragen we je om de producten zelf naar ons terug te sturen of te brengen, in dezelfde staat als ze waren bij levering.

- Bij retournering van de volledige aankoop binnen de bedenktijd van 30 dagen, krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

- Bij retournering van een deel van de aankoop binnen de bedenktijd van 30 dagen, krijg je het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terug.

- De verzendkosten van retourzendingen zijn voor eigen rekening.

- Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht.

- Wij storten het aankoopbedrag weer terug nadat we de producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking hebben ontvangen of wanneer je hebt aangetoond de producten te hebben teruggestuurd.

- Bij eventuele schade, zoals zichtbare gebruikssporen of ontbrekende onderdelen, kunnen wij kosten in rekening brengen.
Ruilen

Het is mogelijk om producten te ruilen binnen de bedenktijd van 30 dagen na ontvangst, indien het gewenste product op voorraad is. Ruilen werkt als volgt:

1. Neem contact op met onze Klantenservice om te controleren of het gewenste product op voorraad is.
2. Verpak de ontvangen producten in de originele verpakking.
3. Stuur de producten naar ons terug. We stemmen met je af op welke manier dit het handigst kan.
4. Nadat wij de producten in goede orde hebben ontvangen, sturen we de gewenste producten naar je op.

Voorwaarden voor ruilen

- Je kunt alleen ongemonteerde producten ruilen, tenzij je de producten door ons hebt laten monteren. In dat geval vragen we je om de producten zelf naar ons terug te sturen of te brengen, in dezelfde staat als ze waren bij levering.

- De verzendkosten van het terugsturen zijn voor eigen rekening, tenzij het een klacht betreft die met ons is besproken.

- Wij sturen de gewenste producten naar je op, nadat we de teruggestuurde producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking hebben ontvangen of wanneer je hebt aangetoond de producten te hebben teruggestuurd.

- Bij eventuele schade, zoals zichtbare gebruikssporen of ontbrekende onderdelen, kunnen wij kosten in rekening brengen.
Bestelling annuleren

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, is het mogelijk om de bestelling vóór verzending kosteloos te annuleren via onze Klantenservice. Als je de bestelling reeds hebt betaald, wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort.
Bestelling incompleet

Neem bij een incomplete levering contact op met onze Klantenservice. Het kan namelijk voorkomen dat een product bij de transporteur is achtergebleven of op een andere locatie is bezorgd. Wij kijken waar het ontbrekende product is gebleven, zodat je bestelling alsnog compleet wordt aangeleverd.
Betaling mislukt of geweigerd

Is je betaling via de webwinkel mislukt of geweigerd? Hieronder enkele mogelijke oorzaken:

- Storing bij je bank of betalingsverwerker;
- Het bedrag van je bestelling is hoger dan ingesteld bestedingslimiet op je betaalrekening;
- Onvoldoende of ontoereikend saldo op de betaalrekening;
- Storing webwinkel.

Als je betaling mislukt of geweigerd is, adviseren wij je om contact met de Klantenservice op te nemen.
Oosterbrinkweg 5, 3774 BW, Kootwijkerbroek
+31 (0)6 51 92 09 65
Canada Comfy Chair